Używamy plików cookies, dzięki którym możemy dostosować strony Genomed S.A. do Twoich potrzeb. Aby dostosować ustawienia dotyczących plików cookies możesz zmienić nasze ustawienia domyślne. Pełne informacje na temat używanych przez nas plików cookies znajdziesz w polityce plików cookies.
Tegoroczny marsz Różowej Wstążki pod hasłem „Rusz z Pomocą” za nami. W tym roku w akcję zaangażowała się znana, polska projektantka Gosia Baczyńska, która stworzyła unikalne koszulki dedykowane kampanii, całkowity dochód z ich sprzedaży przeznaczony został na badania profilaktyczne dla kobiet.
Frekwencja dopisała, w sobotę 7 czerwca 2014, tysiące osób w różowych koszulkach - projektu Gosi Baczyńskiej - dokładnie o godz. 12.00 ruszyło z Placu Zamkowego w Warszawie w AVON WALK 2014. Piękny czerwcowy dzień, dał impuls do udziału w wydarzeniu całym rodzinom. Za równo duzi jak i mali znaleźli coś dla siebie na pikniku na warszawskim Podzamczu, gdzie była możliwość skorzystania na miejscu z badań USG, konsultacji ginekologicznych i genetycznych . Genomed S.A. przeznaczył pulę badań genetycznych w (kierunku obecności mutacji w genach BRCA1 i BRCA2 – podnoszących ryzyko zachorowania na raka piersi i/lub raka jajnika), które zostały rozdysponowane przez lekarza genetyka, na podstawie przeprowadzonej rozmowy. Dostępne były liczne atrakcje, m.in. strefy urody, gdzie każda kobieta mogła zrobić manicure lub profesjonalny brafitting, a także skorzystać z porad makijażystki AVON. Organizator zaplanował także coś dla najmłodszych – kącik zabaw z animatorami, czytanie bajek oraz strefę sportową. Imprezę zakończył koncert znanej polskiej gwiazdy – Marysi Sadowskiej.
Podczas pikniku wszyscy uczestnicy marszu oraz ci wcześniej zgromadzeni na Podzamczu mogli wykonać symboliczny gest - odbić pomalowane usta na wielkiej wstążce życia. Pocałunki te podkreśliły główną ideę Marszu Różowej Wstążki, jaką jest walka z rakiem piersi „Kiss Cancer Goodbye”!
Jestem przekonana, że tego typu inicjatywy wpływają na świadomość naszego społeczeństwa. Kobiety, ale i mężczyźni oswajają się z tematem raka piersi oraz innymi nowotworami. Dowiadują się jak ważna jest profilaktyka i częściej badają się. Jest nam bardzo miło, że po raz kolejny mogliśmy być partnerem AVON WALK, poruszając temat genetycznych predyspozycji do nowotworów. Z całą pewnością będziemy wspierać tą społecznie ważną, w moim przekonaniu akcję – mówi Marta Domańska, dyrektor dz. promocji i PR, Genomed S.A.
Zapraszamy do obejrzenia galerii zdjęć, autor: Krzysztof Kostyra